Projecte "Canta con nosotros UPF 2009"

Fa uns dies, en època d'exàmens, parlant amb uns amics ens va venir una idea (això de les idees en època d'exàmens ja és un clàssic) per a fer un vídeo col·lectiu durant el segon trimestre a la UPF.  Puc o explicar-ho malament o passar directament al vídeo-exemple, així que:




Al veure aquest vídeo, ens van entrar moltes ganes de copiarlo fer quelcom semblant al pati de Jaume I amb el màxim de gent possible. Dèiem que seria divertit que hi participessin clàssics com l'amic professor Víctor Farías o el Xavi del bar entre d'altres. 

El problema principal és trobar una cançó adient, que comenci tranquila i en algun moment exploti. Havíem pensat amb "Ens en sortim" de Manel. Però encara no n'estem gaire segurs. 

En fi, que pot ser molt divertit. Si  tens cap idea o suggeriment a o vols participar, expressa-ho! 

Comments

12 Responses to "Projecte "Canta con nosotros UPF 2009""

Anònim ha dit... dimarts, 23 de desembre del 2008, a les 23:08:00 CET

es pot participar si s'està cursant segon de batxillerat?!?!?!? sausplaaau jarmanat

marina ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 2:03:00 CET

jaja veig que va en serio... estàs pirat, però bueno jo m'apunto jaja

Anònim ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 2:55:00 CET

jajaja xD Em sembla fantàstic, Albert. Count me in! La cançó em sembla una molt bona opció.

(Estic de vacances :) )

Ver Tren ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 3:22:00 CET

ja saps, jo encantadissim de fer coses rares! :D

m'agradaria suggerir alguna cosa, però ara a aquestes hores no puc. Prometo pensar algo.

Això sí, el Xavi ha d'anar amb el gorro de papa noel

Rose ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 13:54:00 CET

Jo prefereixo una cançó més moguda potser no?? això que sóc gran fan de manel!
Jo m´hi apunto!

Anònim ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 14:19:00 CET

Estic amb la noia d'amunt.
Fem com al video! La dels Manel mola pel contingut, però hauria de ser alguna cosa una mica més accelerada!

rudilleces ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 15:57:00 CET

jo la visualitzo mooolt bé. Ara, q per Manel i tonteria "Al Mar" tb seria una gran opció

Anònim ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 19:56:00 CET

oh yeah!
vull participar-hi, vull participar-hi,
vull participar-hiiiiiiiii!!!!!!

Irene Pujadas ha dit... dimecres, 24 de desembre del 2008, a les 23:54:00 CET

VALE que la upf serà un festival!

Cris Moreno ha dit... dissabte, 3 de gener del 2009, a les 16:14:00 CET

Albeeeert!
Em penso que la primer opoció era la bona... A PUNK, de VAMPIRE WEEKEND!
Seguiermos pensando en ello... XD

Anònim ha dit... dimecres, 7 de gener del 2009, a les 1:47:00 CET

It seems a little more than I need to check the information, because I was thinking: Why does not my GLOG these things!

Anònim ha dit... dilluns, 16 de febrer del 2009, a les 22:33:00 CET

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
Rope,Twine

peix venut

els prodigis són: